Clientes de un servicio cultural. Una experiencia de evaluación con «focus groups»

Authors

  • Xavier Ballart

DOI:

https://doi.org/10.24965/gapp.v0i1.9

Downloads

Download data is not yet available.

References

ALKIN, M. C., R. DAILUK, P. WHITE (1979): Using Evaluations, Beverly Hills, CA: Sage.

KRUEGER, R. A. (1988): Focus Groups, Newbury Park, CA: Sage.

MORGAN, D. L., M. T. SPANISH (1984); “Focus groups: A new tool for qualitative research”, Qualitative Sociology, 7, págs. 253-270. DOI: https://doi.org/10.1007/bf00987314.

PATTON, M. Q. (1986): Utilization Focussed Evaluation, Beverly Hills, CA: Sage.

Published

31-12-1994

How to Cite

Ballart, X. (1994). Clientes de un servicio cultural. Una experiencia de evaluación con «focus groups». Gestión Y Análisis De Políticas Públicas, (1), 73–77. https://doi.org/10.24965/gapp.v0i1.9